Forget paper documents, confused clients, and emails. DoBu is an AI-based home management platform that answers your clients questions and manages warranty cases.
The warranty chatbot talks with the client, clarifies warranty conditions, and specifies their issue up to the builder’s requirements. The case is categorized and sent to the builder’s warranty management system.
“DoBu on olnud väärt investeering kliendikogemusse: AI on muutnud järelteeniduse effektiivseks ja andud meile kliendi vajadustest ning muredest tervikliku ülevaate. Järelteeninduse valdkonnas on DoBu tulevik.”
Andres Salusaar
Juhatuse esimees
“DoBu on olnud väärt investeering kliendikogemusse: AI on muutnud järelteeniduse effektiivseks ja andud meile kliendi vajadustest ning muredest tervikliku ülevaate. Järelteeninduse valdkonnas on DoBu tulevik.”
Andres Salusaar
Juhatuse esimees
Our AI chatbot answers homeowners questions based on their home documentation, at any time.
“Alguses pidasime DoBu’t lihtsalt koduomanikele suunatud “nice-to-have” lisaväärtuseks. Tegelikkuses aitas DoBu oluliselt vähendada Reterra meeskonna töökoormust ja tõsta märkimisväärselt kliendirahulolu meie uusarendustes, kus seda kasutati. Tänaseks on DoBu muutunud lahutamatuks osaks kõikides meie uutes kodudes.”
Reigo Randments
CEO ja partner
“Alguses pidasime DoBu’t lihtsalt koduomanikele suunatud “nice-to-have” lisaväärtuseks. Tegelikkuses aitas DoBu oluliselt vähendada Reterra meeskonna töökoormust ja tõsta märkimisväärselt kliendirahulolu meie uusarendustes, kus seda kasutati. Tänaseks on DoBu muutunud lahutamatuks osaks kõikides meie uutes kodudes.”
Reigo Randments
CEO ja partner
DoBu sends reminders to homeowners about various maintenance deadlines in their home. The developer can set if a maintenance is mandatory and the impact it has on warranty conditions.
Interested or have questions?
Let us know, and we will provide a personalized demo for your team.